2016. április 26., kedd

Vitalcare natural bio sampon + hajkondicionáló | Teszt


Néhány héttel ezelőtt már irtam arról ITT a blogon hogy újabb bio hajápoló családdal bővült az itthoni kinálat, majd nemsokkal utána lehetőségem nyilt kipróbálni őket és most a személyes tapasztalataimról fogok beszámolni.


Sokat foglalkoztat mostanában a hajápolás, főleg azért mert befestettem a hajam, másrészt viszont nem is vagyok elégedett a "teljesitményével", ugyanis hullik is és korpa/zsírosodás sem kerül el sajnos. Kisérleteztem már máskor is natur hajápolással, vagy legalább is valami kimélőbb termékkel de eddig semmivel nem voltam igazából elégedett. 

Vitalcare natural bio sampon

Kicsit szkeptikusan fogtam hozzá a teszteléséhez, mert hát bio meg "mindenmentes" és hát akkor biztos nem habzik meg több kell belőle és nem is tisztit majd csak ha többször is megmosom a hajam egymás után...stb. De szerencsére nem igy lett, sőt, legnagyobb meglepetésemre remekül felhabzott, igy teljesen feleslegesen öntöttem ki a tenyerembe egy rakattal. Persze ettől még kétszer mostam meg, ahogy egyébként mindig is szoktam. Jól tisztit és nagyon kellemes, amolyan gyógynövényes-kamillás illata van, sajnos a hajon nem marad meg tartósan. Egyetlen negativum amit tapasztaltam hogy nekem nagyon összetapasztotta a hajamat, mindenképp kellett utána balzsamot használni hogy szépen ki tudjam fésülni. Viszont száritás után selymes és könnyed lett a frizurám, a hajam állapotán se nem javitott se nem rontott, vele is hetente kétszer találkozom a fürdőben.



Vitalcare natural bio hajkondicionáló

Ez a hajkondicionáló tökéletesen kiegésziti a sampont, puhává és könnyen kezelhetővé teszi a hajat. Használata után eltünt az a tapadós érzet a hajamból és szépen siklott benne a fésű, nem találkoztam csomóval sem. Az illata megegyező a samponéval, tényleg sajnálom hogy nem marad meg tovább/tartósabban a hajon, mert nagyon kellemes illat. Én ezt is csak a hajam alsó egyharmadára alkalmaztam, biztos ami biztos alapon, mert nekem általában minden amit a hajtöveimre kenek az zsírosít. 

Ha felkeltette az érdeklődéseteket a két termék, akkor a DM polcain illetve online a takemeshop.hu weboldalon tudjátok beszerezni.




Nektek van kedvenc hajápolási terméketek?


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger