2015. szeptember 9., szerda

Nyári haul - 2015 augusztus (+VIDEÓ)

Véget ért a nyár, eljött az utolsó nyári haul poszt is. Bár én egyáltalán nem bánom a dolgot, sőt végre fellélegezhetünk picit a nagy hőség után és belevethetjük magunkat a szines, illatos őszbe!
Vegyes lesz megint ez a videó mert vannak amiket én vettem és van amit kaptam ezek közül a termékek közül. Sőt van ami rá sem került a képre ezúttal ugyanis a babaruhákat nem hoztam ide - nah és persze azt a rengeteg játékot amit összevásároltunk ... Lehet hogy érik egy babás haul poszt is  :) Nem fűznék a termékekhez külön kommentárt mert a videóban mindent elmondok róluk, igy ide csak kedvcsinálónak pár képet hoztam.

A videót a poszt végén találjátok!





A videót itt nézhetitek meg:


Nektek miket sikerült beszerezni a nyár utolsó hónapjában?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger