2015. február 23., hétfő

Parfüm kalandok | Oriflame - Seductive musk

Ez kicsit megint olyan illat választás lett ami annyira nem az én világom, de mégis van benne még számomra is szeretni való illatjegy. Egyébként elég meghatározhatatlan számomra ez, kicsit bonyolultabb, pedig egy végtelenül egyszerű kis illatra számítottam.
 Katalógusból parfümöt rendelni elég nagy lutri ha nem ismeri az ember még az adott illatot. De én mégis szeretem, van benne valami kísérletező jelleg. Bár jó lenne már belenyúlni valami igazán jóban, de ez még várat magára.

Legújabb áldozatom az Oriflame Seductive musk illata, ami a honlap szerint:
A Seductive Musk Eau de Toilette egy lélegzetelállító illat a nőies rózsa, a szexi pézsma és a lágy kaszmerán csodálatos, feledhetetlen, ellenállhatatlan jegyeivel. 
Nem tudom mi az a kaszmerán de majd rákeresek - rákerestem de semmi érdemlegeset nem találtam szóval ha valaki tudja irja már meg legyenszives mert 5 perc ment el az életemből erre... Mindegy.
Szóval a Krémmániás vélemények alapján választottam megint, és azt kell hogy mondjam elég jól leirták milyen is valójában, egy elég tömény illat ami leginkább téli viseletre alkalmas mert kissé fullasztó - legalábbis számomra. Első kifújásra egyértelműen rózsa a domináns benne, ekkor még elég elviselhetetlennek találtam. De aztán kb 10 perc múlva már változik is és előjön púderes illat is belőle. Ahhoz képest hogy EDT elég tartós is, főleg a ruhán, simán nap végén is érezni. Bőrön inkább csak 3 óra a tartóssága.
 összességében egy elég tömény édes virágos illatról van szó, van aki szerint kissé öreges is, én viszont egészen megkedveltem. Viszont most pihenőre fogom küldeni ahogy jön a tavasz mert nem hinném hogy ilyen tömény illatot elviselnék magamon a lágy tavaszi napsütésben. Végül is nem bántam meg hogy megvettem, akciósan mindig háromezer alatt van, így egészen megéri, de teljes áron csak a fanatikusoknak ajánlanám.

Ti kedvelitek a púderes illatokat?

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Sziaaa Anett :) a kasmerán- magyarul van fonetikusan írva az angol változata: cashmeran. ami egy esszenciális olaj...pafümök alkotó eleme lehet adott esetben.

https://en.wikipedia.org/wiki/Cashmeran

remélem segítettem :*

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger