2017. november 6., hétfő

Smink és teszt - főszerepben a narancs


Biztos volt már veletek is hogy egy kis apróság elrabolta a szivetek de aztán megfeledkeztetek róla mikor a rajongás kicsit alábbhagyott. Én is igy voltam ezzel... Már ezer meg egy éve akartam irni erről a kis Kiko szépségről de az idők folyamán mindig valami más háttérbe szoritotta. De most itt az idő, rögtön egy sminket is összedobtam vele!


Még mikor Bécsben jártam akkor vásároltam ezt a kis szemhéjpúder mono-t és egyből megszerettem, mondjuk ezt a textúrát nem lehet nem szeretni! Mint a bársony olyan! A fénye valami elképesztő, és nem csak a csomagolásban, hanem felvitel után is szemkápráztató. Ugyan az ideje szerintem nem most van, én inkább nyári szinnek tartom, de egyik nap a kezem ügyébe került és nem birtam magammal, feltettem hogy egy kicsit jobb (nyáriasabb és melegebb) hangulatom legyen tőle.


Nem vagyok túl bevállalós igy csak barnával - igaz bordós beütésű, brutál csillogós - kombináltam meg egy kis visszafogott arannyal. Pedig az elképzelés egy zöldes/türkizes kombó volt, de nem találtam meg azt a szemhéjpúderem amit még nyáron a H&M-ben vettem. Gyanitom hogy a gyerek keze van a dologban...


Annyira imádom ezt a fényt ami árad belőle hogy pirositónak is ezt használtam igy a highlightert már meg is spóroltam. Érdekes ez az árnyalat egyébként, mert néha narancsos, néha olyan lazac inkább és még rózsaszinnek sőt rosegold-nak is lehetne nevezni. Nedvesen még mesésebb a fénye! Picit porol, de szemhéjalapra jól tapad és szépen is tart egész nap (mondjuk ez az alap érdeme).

Most próbáltam ki elsőként ezt az Erborian BB krémet és hát OMG! Szuper a fedése és jól eldolgozható, bár ez a szin nekem kicsit világos úgy hiszem. Na mindegy, jön a tél, szerintem el fogom tudni használni majd ezt a kis mintát. Van egyébként még pár tasakos alapozó mintám ami ki szeretnék próbálni, hátha végre megtalálom az igazit.




Felhasznált termékek

Arc:

  • Erborian BB krém Spf 20
  • Kiko mono szemhéjpúder- 218
Szemöldök:
  • Yamuna szemöldökpor - Trüffel
Szem:
  • Catrice szemhéjalapozó
  • Kiko szemhéjpúder - 218
  • The Balm - La Balmba paletta
  • Astor fekete szemceruza
  • DM Trend it up fekete szemhéjtus
  • Lancome Hypnose Doll eyes szempillaspirál
Ajkak:
  • Isadora matt ajakrúzs - 06 Deco Rose
  • L'Oreal lip paint matte folyékony ajakrúzs - 204 Red Actually




Ti használtok narancs szinű sminkterméket?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger