2015. augusztus 10., hétfő

Júliusi kedvencek!

Kicsit megcsúsztam ezzel a poszttal mert nyaralás előtt nem készültem előre, de azért remélem még igy is beleférek az időbe. Sajnos videót most nem tudtam késziteni mert olyan meleg van hogy pislogni sincs erőm nemhogy beszélni. Részemről vége lehetne már a nyárnak.



De nézzük inkább az izgi részt, mik voltak a kedvenceim az elmúlt hónapban! Mivel 5 ujjamon meg tudnám számolni hányszor sminkeltem az elmúlt 4 hétben ezért most sminktermék nem került be a válogatásba, lényegében ugyan azokat használtam mint eddig is. Kipróbáltam ugyan újdonságokat is de egy használattól még nem lett a kedvencem. Testápolás terén már nem ilyen sivár a helyzet, ebben a hónapban is volt pár kiemelkedő termékem.

Ziaja kólás hab- és tusfürdő

Nos, engem egy cseppet sem zavar hogy gyerekeknek szánták, aminek kóla illata van az jöhet! Jó tömény, szóval csinján kell bánni vele különben könnyen megcsömörlik tőle az ember. De szépen adagolva nagyon frissitő tud lenni egy kólás zuhany. Bár utána nagyon erősen kóla ihatnéka lesz az embernek. De én imádom! Habfürdőként is használtam már, nem túl habzós a drága és hamarabb is eltűnik a hab mint más hasonló terméknél, de az illata kárpótol. Én eddig csak az Iparfüméria kinálatában láttam, szerintem a kóla szerelmeseinek jó befektetés lehet, ez legalább nem hizlal :)


100% cocoa butter stick

Ez már jó régóta megvan, még az Iherb-ről rendeltem csak eddig várt a rendszeres használatra. Néha bevetettem, főleg télen a száraz kézfejem dörzsöltem be vele. De most elfogyott minden táskába dobható ajakápolóm és őt vetettem be. Hát eléggé meghozza az étvágyam a csokira de ettől függetlenül nagyon tuti. Bár elég vastag stick, igy kicsit nehezebb az ajkakon használni de ugye nem kell mondanom hogy a kakaóvaj mennyire jól ápolja az ajkaim! Wow!

Mdu nyomdázó lakk

Ez a Mundo de Unas nyomdalakk mint a neve is mutatja direkt nyomdázásra való. Épp itt volt az ideje hogy felfrissitsem a készletem pár új szinnel. Hármat vettem és ez a sötétebb lilás szin a kedvencem. Nagyon jól mutat világos rikitó szineken, de nude alapra is tökéletes. Csak ne lenne ilyen büdös...valami borzasztó. Az ára is nagyon baráti volt szóval aki kisérletezni akar egy-két szinnel az a márkánál nézelődjön a Nailland standon.

Essence gel like körömlakk

Van már 4 ilyen gél hatású lakkom és mindet nagyon szeretem, itt lehetne mind a négy, de ez a sárga annyira üditő és vidám hogy beleszerelmesedtem. Sosem volt még olyan sárgám amit többször is szivesen felkentem volna de ez olyan! Azt hiszem elmondhatom hogy újra nagyon jók az Essence lakkjai, legalább is ez a család.

Nálatok mik voltak az elmúlt hónap kedvencei?



1 megjegyzés:

Unknown írta...

Jaj nekem is nagyon belopták magukat a szívembe most az Essences gél lakkok, pont ez a sárga van meg,imádom:)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger