2020. január 28., kedd

Mi lapult a dobozomban? - SMINK, SMINK, MÉG TÖBB SMINK avagy Notino haul!


Sziasztok! Ismét érkezett egy csomagom a Notino-tól tesztelésre, amit ezúton itt is nagyon köszönök, ugyanis csomagért még ennyit nem izgultam! Na nem azért hogy elveszne, hanem a tartalma miatt! Tudjátok, imádok új sminkmárkákat felfedezni, volt már ilyen jellegű videó több is a csatornámon, és most rátaláltam egy újabb ígéretes gyöngyszemre a Notinonál, ami nem más mint a Rude márka!



Nem sok mindent tudok róla, igazából csak annyit amit a webshopon olvastam, egy angol márkáról van szó, és elég széles termékpalettával rendelkezik. Ugyanis az alapozóktól kezdve a szempillaspirálig minden van náluk, de gondolom mondanom sem kell, hogy a szemhéjpúder palettáik az igazi ütőkártyák! Csodás színösszeállítástok, rengeteg variációban, alig tudtam választani közülük, végül egy viszonylag visszafogott, bordós-barnás összeállítás mellett döntöttem, ami a Too much drama nevet viseli. Még csak párszor használtam, de azt kell hogy mondjam nagyon ígéretes és alig várom hogy egy full sminkben meg is tudjam mutatni nektek! Persze volt még a dobozban több minden más is, fátyolmaszkok is természetesen, méghozzá nem is akármilyenek! Szóval ha kíváncsiak vagytok rá akkor katt a videóra itt lent:




Ti szeretitek a sminkújdonságokat?
Anett

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger