2019. április 29., hétfő

Makeup Revolution Maxineczka sminkpaletta | Teszt


Ma egy nagyon érdekes és izgalmas palettát hoztam tesztre, nekem legalábbis ezek a kedvenc bejegyzéseim így a szépségápolás területén. Na jó, még egy szuper szempillaspirál is lázba tud hozni ezen kívül, de tény, a multifunkciós, különlegesebb paletták a kedvenceim, ha sminkről van szó. És most arról lesz szó!


Maxineczka egy elég ismert beauty guru, youtuber - a szépségápolás és a smink az ő területe, szóval nála csak ilyen jellegű tartalommal találkozhat az ember. Régen követtem őt, tetszett hogy sokat foglalkozik sminkeléssel, tesztekkel és mindenféle sminkes trükkökkel/praktikákkal, de aztán valahogy ráuntam. Ez amúgy nem az ő hibája, vagy a videóié, ma már nem követek egyetlen olyan videóst sem aki kizárólag a szépségápolással foglalkozik, vagyis mondhatjuk hogy a megváltozott érdeklődési köröm zárta ki őt a lejátszási listámról. Ám amikor megláttam a Notino webshopjában, hogy van egy sminkpalettája - Makeup Revolution Maxineczka beauty legacy - amit ő álmodott meg, nem tudtam neki ellenállni!


Szerencsére egy elég izgalmas szín összeállítású palettáról van szó, egyáltalán nem mondható unalmasnak, simán el lehet készíteni vele egy ütős party sminket is (na nem mintha nálam ez most nagyon aktuális lenne...). Ez egy multifunkciós paletta, vagyis a szemhéjpúdereken felül tartalmaz három arcra való festéket is: egy highlightert, egy pirosítót és egy bronzosítót. De kezdjünk inkább a szemhéjpúderekkel!


9 darab szemhéjpúdert tartalmaz a paletta és mind nagyon pigmentált, szuper minőségű festék. Ezek közül 6 db matt árnyalat, ezek: Canvas, Ash, Brick, Petal, Smoke és Night. Ez azért nem rossz arány, sőt! Ha azt vesszük hogy ezek is tökéletesen pigmentáltak, akkor egy nagyon jó kombinációról beszélhetünk. Persze porolnak egy kicsit, mint ahogy általában a matt szemhéjpúderek (legalábbis amikkel én eddig találkoztam), de nem kezelhetetlen a helyzet, és meglepő módon nem a fekete potyog legjobban, hanem a vörösesbarna Brick árnyalat. A 3 fényes festék - Crystal, Copper és Orchid - is jól teljesít színben, ők nem is szóródnak, a fényük pedig gyönyörű!



Az Ash tökéletes bőrszín számomra, szépen használható színek satírozásához is. Az Ash a tökéletes mélyítővonal színem, nagyon jól kiemeli a zöldes barna szemem, és a paletta minden árnyalatával harmonizál. A Smoke pedig a szemöldököm legjobb barátja, talán ezért is szerettem meg nagyon ezt a palettát, mert van benne szemöldökszín is, meg persze matt satírozószínek is. Az Orchid és a Crystal hideg fényű, a többi pedig inkább meleg árnyalat a palettában. A kedvenc színkombinációm egyébként a Crystal a mozgószemhéjra, Petal a külső V-be, elsatírozva az Ash-el.


Az arcra való színek már annyira nem lettek a kedvenceim. Sajnos a leggyengébb láncszem a palettában az a highlighter, ami a Pure Glow nevet kapta. Tényleg elég egyszerűre sikeredett, nagyon visszafogott fénye van, és inkább pezsgőszínnek mondanám, talán nekem túl sok benne az arany beütés. A Love's Hue pirosító nekem túl téglás árnyalat, nagyon vigyáznom kell vele hogy ne adagoljam túl, mert a bőrszínemhez nem annyira illik, és ráadásul nagyon pigmentált is. A The Grand Tan nevű broznosító/pirosító viszont tökéletes, szép visszafogott barna, nincs benne csillám, és pont annyira pigmentált hogy könnyű legyen vele dolgozni, de azért fogjon is rendesen.


Összességében egy jól kitalált, sokoldalúan használható palettáról van szó, ami egy egészen igényes kivitelezést is kapott, valamint egy nagyobbacska tükröt is. Aki szereti a multifunkciós termékeket, és esetleg a visszafogott sminkek mellett néha valami vadabbat is szeretne alkotni, annak jó választás lehet ez a paletta, ár-érték arányban is teljesen megfelelő szerintem.

Ti szeretitek az ilyen multifunkciós palettákat?
Anett


*A terméket a Notino-tól kaptam tesztelésre!



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger