2018. december 21., péntek

Hangoljuk a gyerekeket is az ünnepekre - könyvajánló videó


Sziasztok! Nem tudom hogy vagytok vele, de szerintem nekünk felnőtteknek kicsit könnyebb ráhangolódni az ünnepekre. Legalábbis nekem ezer dolog kezd cikázni a fejemben amint a naptár decembert mutat. Mikor, hová és milyen dekoráció kerüljön, mit süssek és mit főzzek, mikor hová menjünk ünnepelni és persze az ajándékokról még nem is szóltam. Szóval egész hónapban van min agyalni, ehhez képest a gyerekek talán kicsit később kezdenek hangolódni, de azért nekik is fel kell készülni erre a csodás ünnepre.



Persze az oviban vannak ünnepi foglalkozások, kézműves családi napok is, énekeket is tanulnak meg a Mikulás is eljön hozzájuk, szóval akinek van óvodás korú gyermeke, ő kicsit könnyebb helyzetben van, mert ott is kap egy kis hangolódást a gyerek. De persze itthon is lehet folytatni a sort, nekem a kedvencem a téli, karácsonyi és Mikulás témájú gyerekkönyvek, amik lehetnek hagyományos mesekönyvek, vagy verses kötetek esetleg a nagyobbaknak foglalkoztató füzetek. Ebben a videóban megmutatom a mi karácsonyi kollekciónak és elmondom melyiket miért szeretem/ szeretjük!

Nézzétek meg a videót itt:



Nektek van kedvenc karácsonyi mesekönyvetek?
Anett

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger