2018. december 13., csütörtök

Csinosan a karácsonyfa körül | Ajánló


Sziasztok! Nyakunkon vannak az ünnepek, és ahogy egyre közeledik én úgy leszek egyre fáradtabb, kimerültebb vagy nem is tudom hogyan mondjam. De gondolom sokaknál ismerős ez a helyzet, viszont megfogadtam hogy idén kicsit csinosabban fogom körbeugrálni a karácsonyfát - akarom mondani, együtt ünnepelni a családdal. Ehhez hoztam most néhány öltözködési ötletet nektek a Dresslily kínálatából.




Elsőként egy cuki egyberuhát hoztam, ami nagyon praktikus gyerekek mellett, mert elég hosszú ahhoz hogy hajolgassunk benne, elég jó anyagnak tűnik, így kényelmesen lehet benne elfogyasztani a finom ebédet és nem mellesleg nagyon aranyos is. Nálam a csíkos minta egész évben hódít, ezzel a piros-fehér összeállítással is kifejezetten tetszik.


Mikulásos ruha, több színben LINK

Női ruhák: https://www.dresshead.com/c/dresses/


A következő tervem vagy épp tippem az lenne hogy töltse az egész család pizsamában a karácsonyt. Ehhez nagyon passzolna az egyforma pizsiszerkó, bár lehet kitagadnának itthon érte - persze nem a gyerekek - de egy próbát megérhet! Imádom ezt a macis szettet. Szerintem annyira nem gyerekes hogy magamon ne tudnám elképzelni akár egy egész napra is, de persze a legjobb az lenne ha mind a négyen ebben nyomulnánk!


Egyen pizsama szett LINK


A harmadik ötletem pedig az lenne, hogy karácsonyra előveszem a "kis feketét" ami tényleg egy teljesen egyhangú kis fekete ruha, amit feldobnék valami extrával, mondjuk egy ilyen karácsonyi égősoros leggingsel. Szerintem cuki és csinos is tud lenni, mondjuk egy lapos talpú lakk szandállal, ami akár lehetne piros is!


Karácsonyi mintás leggings LINK


Remélem tetszett nektek ez a pár ötlet, amivel kicsit feldobhatjuk a megjelenésünket karácsonykor, és ha van kedvetek írjátok meg Ti is, hogy miben terveztek idén ünnepelni!
Az oldalon egyébként ingyenes szállítás van és persze rengeteg akciós termék, ha szeretnétek szétnézni akkor katt IDE!



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger