2017. február 1., szerda

Revlon Grow Luscious szempillaspirál | Teszt


Mikor megláttam az egyik meglepiboxban ezt a spirált nagyon megörültem neki, mert eddig csak egy Revlon sminkterméket próbáltam és az sajnos nem jött be nekem. Hát mit ne mondjak, ez sem...


Nem is tudom melyik része nem tetszik leginkább, a bazinagy keféje, a barna szine vagy a semmilyen végeredmény amit produkál....vagy ez az egész igy együtt talán. Sajnos nem találtam benne egyetlen szerethető dolgot sem, szóval mondhatni csak porosodik a szekrényemben. De mivel mikor megláttam a dobozka alján elhatároztam hogy róla mindenképp irni fogok, ezért a teszt ugyan sokat csúszott időben, de mégis megemlékezek róla itt a blogon.

A csomagolása kissé érdekes, metál zöld tubust kapott, igy legalább azonnal rátalál a szemem a nagy kupac sminkcuccom között. Ugyan nem sokat forgatom de a felirat még nem indult kopásnak, ez legalább jó jel. A tubus 11,2 ml terméket tartalmaz, tehát átlagos kiszerelése van.


A keféje hagyományos kivitelű és számomra borzasztóan nagy, nagyon nehéz vele dolgoznom, alig merem a szempilláim közelébe engedni és jó sok festéket is felvesz ráadásul. Mellé tettem az egyik kedvenc "tüskés" spirálom, szerintem jól látszik mire gondolok, ez hosszabb és vastagabb is jóval mint a kis kedvencem.


A szine sötétbarna amit elsőre nem bántam gondoltam nem sok különbség lesz közte meg egy fekete között, de mégis felkenve olyan kis semmilyen lesz, piszkos és igénytelen hatást kelt a pilláimon, nekem egyáltalán nem tetszik a végeredmény amit produkál, ráadásul még össze is tapasztja őket. Lemosni legalább ultra könnyű, bármilyen lemosó elbánik vele, mondjuk nem is vizálló szóval ez nem meglepő.


Két előtte-utána képet is hoztam, egyértelműen felül van a spirál nélküli verzió, alatta pedig a szempillaspirál használata utáni állapot. Én egy "mártással" kétszer megyek végig a pilláimon maximum, nem szeretek többször rétegezni, ráadásul ez a spirál még igy is nagyon nehéz érzetet kelt, nem szeretem viselni.




Ti próbáltátok már ezt a spirált? Nektek bejött?


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger