2016. március 1., kedd

Holika Holika Face 2 Change BB krém roll-on | Teszt (+VIDEÓ)



Egy igazi újdonságot próbálhattam ki nemrégiben - legalább is számomra totális újdonság volt mert sem Holika Holika terméket sem pedig ilyen roll-on BB krémet nem láttam még "élőben" és nem is használtam. A tapasztalataimat "első benyomás" videóban is láthatjátok, itt pedig egy rövid összefoglalót olvashattok a többszöri használata után.


A koreai BB krém láz mondhatni engem hidegen hagyott, volt (és van is) egy-két mintám belőlük de mondhatjuk hogy nem használtam még igazából egyet sem, inkább csak próbálgattam. Ez az első ilyen teljes kiszerelésű krémem ráadásul egy újfajta kivitelt kapott, vagyis görgős roll-on fejjel látták el a tubust. Nos, a kiváncsiság hajtott hogy milyen lehet használat közben, mennyire áll kézre és hogyan is működik úgy összességében egy ilyen szerkezet. A videóban láthatjátok hogy sikerült az első találkozásunk, itt pedig összefoglalom hogy több használat után mik a tapasztalataim vele és a poszt végén szinmintákat is találtok.


Tapasztalataim a termékkel:

  • a 21-es árnyalat nagyon világos, pedig az én bőröm elég fehér. 
  • a fedése közepes/erős kategória, nekem a pórusaimat szépen elfedte,
  • könnyed textúra, elég folyékony, ezért csak óvatosan kell adagolni,
  • egy gombnyomásra elég sok termék jön ki belőle amivel szerintem legalább a fél arcot le lehet fedni,
  • nagyon enyhe, virágos/púderes illata van ami csak felvitelkor érződik, utána elillan, nekem nem irritálta a bőröm sem a szemem,
  • egész szépen fel lehet vinni a görgővel, jól eloszlatja a terméket a bőrön
  • viszont a széleknél illetve a nehezen hozzáférhető helyeken (orr, szem alatt, áll, haj vonala) szükség lehet ecsetre a precizebb eldolgozásért.
  • nem csomósodik és nem pereg le a nap folyamán, a szem alatti redőkbe hajlamos beleülni főleg ha nem vastagon vittük fel és nem lett normálisan eldolgozva.


A videót pedig itt tudjátok megnézni:


Ti próbáltatok már valamilyen roll-on terméket?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger