2015. július 23., csütörtök

Lakkozó | Sally Hansen Xtreme wear

Ami extrém az nekem mindig valami nagyon kiemelkedő teljesitményt juttat az eszembe és ezért elég magas elvárásokkal is nyúlok ezen termékek felé. Ezúttal egy körömlakk csábitott el ezzel a szöveggel, nézzük mi lett belőle!
 Nálunk a DM-ben nem kapható ez az Xtreme wear fajta Sally Hansen lakk, csak az duci üvegű és az is csak csupacsillám kivitelben - nem értem... Mindegy. Ezért az Iparfümériától szereztem be egy krém finisű árnyalatban, a sokoldalú kihasználás reményében. Egy szép rózsaszin/korall árnyalatra esett a választásom (405 Coral reef) , én jobban kedvelem a rózsaszines korallt mint a narancsosat. Maga az üveg nagyon igényes, nyúlánk formát kapott, viszont az ecseten meglepődtem, rég láttam már ilyen kis vékonykát, hozzá vagyok szokva a köröm ivét követő kissé laposabb ecsetekhez. Nehezen is ment vele a lakkozás.
A formula kicsit híg nekem, jobban kedvelem a tömörebb állagú lakkokat, és a vékonyka ecsettel párositva ez sem könnyitette a lakkozást. Amúgy a fedéssel nincs gond, egy rétegben csikos ugyan de kettővel szép eredményt lehet elérni. Viszont nyomdázáskor is jól működik, ezen nagyon meglepődtem mert ugye ez hígabb kategória jóval mint egy nyomdázólakk de egész szépen sikerült vele a diszités is.


 Próbáltam különböző fényviszonyokkal is lefényképezni, árnyákban egész narancsosnak tűnik mig a napfényben rózsaszin. Ja, és nincs rajta fedőlakk, magától ilyen szép fényes a lakk. A tartóssága sajnos egyáltalán nem extrém, nálam a szokásos három napot tartotta. Elméletileg ez egy körömerősitő lakk lenne de ezt nem teszteltem ugyanis egy körömlakkmániás lány mindig mással lakkoz :) de az biztos hogy idén nyáron sokat lesz ez a körmeimen!

Ti próbáltatok már valamilyen Sally Hansen lakkot? Nektek bevált?


1 megjegyzés:

Elíz írta...

Nekem csak egy piros lakkom van tőlük, azt se sokat használtam, viszont amikor igen, akkor elégedett voltam vele :) Ennek a lakknak meg gyönyörű a színe!

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger