2015. július 7., kedd

Júniusi kedvencek! (+VIDEÓ)




Tombol a nyár, az első nyári hónapon már túl is vagyunk, jövetnek az üditő kedvencek!


Testápolás


A hónapban sok újdonságot kipróbáltam, már csak azért is mert volt a névnapom és sok szuper dolgot kaptam ajándékba. Például 3 Lush fürdőgolyót amik csak azért nincsenek itt mert elfogytak és nincs meg a csomagolásuk sem. Másik ilyen ajándék termék a The Body Shop Satsuma tusfürdője ami nagyon különleges a maga fanyar/kesernyés illatvilágával. A másik "illatos" dolog a Balea habfürdője ami szép gyermekkori emlékeket idéz fel bennem, az Erigon szirup személyében. A nyár beköszöntével az arctisztitásban is egy könnyedebb termékre váltottam, a Madara hab állagú arctisztitójára, amit nyakra és dekoltázsra is nagyon szeretek használni.



Szépségápolás


Nos, sminkelni ebben a nagy melegben még kevesebbet sminkeltem de azért akadt egy "új" kedvencem e téren is. Nem olyan új, inkább régi felfedezett, a Max Factor Colour elixir ajakceruzája. Inkább szájfénynek nevezném, nagyon könnyed, kellemes kis szint és hidratáltságot ad az ajkaknak. Táskába vele! A másik ilyen régi motoros a Golden rose körömlakkja ami annyira nude hogy bármikor bármivel jól mutat. Ésss nem látszik meg rajta a kopás! Végül pedig egy igazi újdonság, az InvisiBobble amit már annyiszor annyi helyen láttam és mivel a hajammal gyakorlatilag már minden bajom van, igy beszereztem őt. Az Iparfümériánál gyakorlatilag a szivárvány minden szinében kapható ez a csoda hajgumi. Imádom hogy nem húzza, nem töri a hajam viszont remekül tart és nagyon kényelmes viselet!


A videót pedig itt tudjátok megnézni:



Nálatok mik voltak az első nyári hónap kedvencei?


2 megjegyzés:

Unknown írta...

Az Invisibobble hajgumi pedig első ránézésre pedig inkább hajkínzó eszköznek tűnik. :DDD Nekem sajnos nagyon hamar kinyúlnak a hajgumik szóval lehet, utána kellene néznem ennek a csodahajguminak. :P

Unknown írta...

Az Invisibobble hajgumi pedig első ránézésre pedig inkább hajkínzó eszköznek tűnik. :DDD Nekem sajnos nagyon hamar kinyúlnak a hajgumik szóval lehet, utána kellene néznem ennek a csodahajguminak. :P

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger