2013. augusztus 5., hétfő

A hetem sminkekben - 31. hét

Csodálatos módon a héten egyszer sem aludtam el :) hihetetlen teljesítmény...bár ha a sminkeket nézzük, elég rózsaszínre sikerült ez a hét.
 hétfő - világos rózsaszín, alul egy kis zölddel
 kedd - bordó egy kis kékkel
 szerda - rózsaszín barnával
 csütörtök - rózsaszín tusvonallal
 péntek - bordó barnával

Az én kedvencem a szerdai! Az az igazság hogy én a teljes összkép alapján választok kedvencet mindig, nektek viszont általában csak a szemeket hozom képekben. Ezután igyekszem majd több teljes arcos képet hozni, legalább az én kedvencemből, és megmutatni hogyan és mivel készült. A kép alatt tehát erről olvashattok egy rövid leírást :)
Az arcomra csak a Vichy BB krémje került, valamint korrektor a bőrhibákra (huhh volt pár...ezért nem is mutogatok mostanában arcos képet...) ezeket a Max Factor átlátszó púderével fixáltam. Az utolsókat leheli az Elf szemhéjalapozóm amire a Manhattan jumbó cerkáját satíroztam el első lépésként majd a NYx hármas palettájából a rózsaszínt használtam, amit az Essence ősrégi palettájából barnával és egy fényes árnyalattal satíroztam. Egy kevés krémpirosítót tettem csak fel, majd spirálozás és egy rózsaszín rúzs következett.

Ti szoktatok ennyire rózsaszín hetet tartani? :)


Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

3 megjegyzés:

PAncsi írta...

Csütörtök :-)

Gabica írta...

Én sose használok rózsaszínt, de most nagyon megtetszett :) nekem a csütörtök a kedvenc most, tetszik ez a vékony tusvonal!

Anett írta...

Köszi lányok! Nekem pont a csütörtöki tetszett a legkevésbé :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger