2020. december 12., szombat

Smink és teszt - Ringana Tinted Moisturizer

 

Mostanság sajnos elég kevés szó esik nálam a sminkekről, pedig töretlenül rajongok értük, és próbálgatom is őket mostanság. Nemrég egy igazi újdonság került a kezeim közé, ami nem más, mint a Ringana Színezett hidratálókréme, ami nem is jöhetett volna jobbkor!



Sajnos az én bőrömön is meglátszik a maszk használat káros hatása, és az arcomon egyre több kis pattanás jelenik meg időről-időre. Ehhez jön még hozzá a hideg időjárás szárító hatása, és ennek a kettőnek köszönhetően valami egészen kaotikus állapot tud létrejönni a bőrömön. A homlokomon és az arcszéleken nagyon száraz, húzódó foltok jelentek meg, míg középen, az államon pedig zsírosabb, mitesszeresebb a terület. Így mostanában különösen odafigyelek a bőrápolásra, és igyekszem jobban odafigyelni arra is, hogy mivel és hogyan tisztítom a bőröm, és persze arra is, hogy utána mit kenek rá! 



Ringana FRESH Tinted moisturizer

Egy árnyalatban kapható, de ez egyáltalán nem hátránya, mert tökéletesen illeszkedik a bőröm színéhez, ami a benne található természetes pigmenteknek köszönhető. Ez a termék ugyanis - ahogyan a márka többi terméke is - csak természetes összetevőket tartalmaz, ráadásul vegán is! Használható önmagában is, de a különösen száraz területeket érdemes előtte külön is hidratálni, hogy szebben terüljön rajta, és ne látszódjon ki az érdes bőrfelület. Nekem tökéletesen együttműködik a nappali arckrémemmel, a lényeg az, hogy meg kell várni, hogy a krém tökéletesen beszívódjon. A benne található rengeteg jobbnál-jobb hatóanyagnak köszönhetően táplálja a bőrt, és hosszan tartó puhaságot ad neki, valamint a pigmenteknek köszönhetően egyenletes színt és bőrképet is eredményez. 



Mivel ez nem alapozó, így nem is várható el tőle a tökéletes fedés, de mint tudjátok (már aki régebb óta követ), én nem is szeretem az alapozókat, nem is használok egyet sem, így nekem ez a fedés tökéletesen megfelel. Valamint azért is jó, mert nem lehet elrontani! Amíg egy erős fedésű alapozónál oda kell figyelni a felvitelre, ezt elegendő egyszerűen csak felkenni, mint egy krémet, és máris élvezhetjük jótékony hatásait. Próbáltam egyébként ecsettel is, de nekem jobban bevált a hagyományos módszer, az ujjaimmal viszem fel, mint egy sima hidratáló krémet. Ha van olyan terület, amit esetleg jobban el kéne fedni az arcomon, oda felviszek belőle egy plusz réteget, itt csak arra kell figyelni, hogy az első réteg teljesen száraz legyen, és minden gond nélkül jöhet is a következő. A finise félmatt, kissé szatén fényű, szerintem olyan természetes megjelenésű, nekem egyáltalán nem kell utána púderezni, nem maradnak utána kellemetlenül fénylő foltok. A végeredmény nagyon természetes, üde bőr lesz, egységes megjelenést ad az arcnak, a piros foltokat is tökéletesen korrigálja. 



Összetevők

A honlapon nagyon részletesen le van írva mennyi minden jó található benne, én most csak a kedvenceimet szeretném kiemelni, amiknek mindig nagyon örülök, ha az arcra való termékemben szerepelnek. Első az aloe vera, ami számos jótékony tulajdonsággal bír, a kedvencem a gyulladáscsökkentő hatása, ami ugye a pattanások miatt különösen jól jön most nekem. A másik kedvencem a hialuronsav, aminek nagyon erős a vízmegkötő képessége, így érthető, hogy jól jön az arcbőrünknek, puhává, rugalmassá és hosszan tartóan hidratálttá teszi a bőrt (valamint a sebgyógyuláshoz is hozzájárul, ami szintén jól jön a pattanásos időszakban). További jóságok még benne a tőzegáfonyamag-olaj és a rügykivonatok, amik antioxidáns hatásúak!


Készítettem már vele sminkvideót is a Youtube csatornámra, ha még nem láttátok, akkor kattintsatok IDE, vagy itt lent a videóra:



Összességében szerintem ez egy nagyon komplex arcápoló készítmény, ami amellett hogy ellátja bőrünket szuper hatóanyagokkal és hidratáltsággal, emellett még egy egységes és üde megjelenést is kölcsönöz neki. Sminkkel együtt és önmagában is szép bőrképet ad, olyanoknak is ajánlom, akik még csak most ismerkednének meg a sminkeléssel.


Ti szoktatok mostanában sminkelni?

Anett


* a bejegyzésben bemutatott terméket tesztelésre kaptam.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger