2018. augusztus 14., kedd

Teszt | Selfie projekt fátyolmaszkok - avagy fóka és panda lettem



Sziasztok!

Újabb márka esett áldozatul a fátyolmaszk imádatomnak, ismét egy bárki számára könnyen elérhető márkát próbáltam ki, ez pedig a Selfie Project. Van több tipusú maszkjuk is, én ezek közül csak kettőt próbáltam, ebből az állatkás vonalból :) Abszolút pénztárcabarát vonalat képvisel, szóval aki szeret kisérletezni ilyesmivel annak hajrá! (főleg hogy jók is, de erről lent részletesen!)


Szóval kb minden márka fátyolmaszkja (szövetmaszkja) rámegy a cukiságfaktorra ezzel a kisállatos dizájnnal, nem tagadom, engem is sokkal hamarabb elcsábit az üzletben egy ilyen tasak mint egy sima, fehér maszkos verzió. Az embereket vonzza a cukiság szerintem, nem hiszem hogy ez nálam van csak, és nagyon sokáig szoktam magam nézegetni a tükörben is mikor felteszek egy-egy ilyen arcmaszkot.


Cleansing sheet mask  #BravePanda


A hivatalos infók: Javitja a bőr kondícióját. A természetes pamut alapú gyengéd szövet tökéletesen illeszkedik az arc vonalaihoz, biztosítva a hosszan tartó hatást. A botanikus aktiv összetevők egyenletesen szivódnak be a bőrbe. Összehúzza és megnyitja a pórusokat, korlátozza a faggyú túltermelést, biztosítva a bőr optimális egyensúlyát. Gazdag természetes botanikus aktiv összetevőkben, amilyen a bio aktiv szén. Tisztit és antibakteriális hatású. Elnyeli a szennyeződéseket, a pórusokat tisztitja és szűkiti. A green bamboo szabályozza a faggyútermelést és mattitja a bőrt. A megtisztított arcbőrre kell felvinni és 10-15 percig hagyni hatni, a megmaradt maszkot kör-körös mozdulatokkal masszirozd be a bőrbe.

Szerintem ez egy szuper maszk, kellemesen bizsergető érzés mikor fent van a bőrön. De természetesen egyáltalán nem irritált, nem lett utána piros az arcbőröm. Nagyon szépen tisztit és egy picit mattit is, bár én nem mondanám kifejezetten mattitó maszknak, mert nagyon sok esszencia maradt utána a bőrömön és picit soknak találtam a felszivódási idejét is, addig meg persze inkább fényes volt a bőr. De a végeredmény az tetszett, tisztának és puhának éreztem utána az arcom, nem ragadt és kellemes illata is lett.




Hydrating sheet maszk #LuckySeal


A hivatalos infók: Gazdag természetes botanikus aktiv összetevőkben. Aztiv összetevő a mandulaolaj, amely hidratálja és feszesiti a bőrt, valamint erősiti védelmi korlátját. Csodálatosan puha lesz érintése. A marine alga: a tengeri algák mélyen táplálják a bőrt és szabályozzák a faggyútermelést. Gyulladásgátló hatásúak, meggátolva az új tökéletlenségek kialakulását. A megtisztitott arcbőrre kell felvinni, hagyni hatni 10-15 percig, majd a szövet eltávolitása után megmaradt maszkot kör-körös mozdulatokkal masszirozd be a bőrbe.

Én ennél is éreztem egy enyhe bizsergető érzést, haber ez egy hidratáló maszk ugyebár. Ez egy picit nedvesebb volt mint a másik, szinte folyt ki belőle az esszencia, ezért óvatosan kellett vele bánni a szemkörnyéken, nehogy belecsepegjen a szemembe. Viszont mikor levettem az arcomról, akkor nem éreztem hogy olyan sok maradt volna a bőröm felszinén, tehát szuperül beszivódott a nagy része, de ezt is kellett végül picit bemasszirozni. Nagyon sokáig érezhető volt a hidratáló hatása, napokig nem is használtam éjszakára krémet (nappalra amúgy is nagyon ritkán használok nyáron). Szuper hidratáló maszk ennyi pénzért!





Ti szeretitek az állatos arcmaszkokat?

Anett

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger