2017. március 22., szerda

KÖSZÖNÖM + Tavaszi nyereményjáték a Facebook oldalamon!


Sziasztok! Már rég meg akartam köszönni hogy ilyen sokan lettünk Facebook-on aztán közben láttam hogy Youtube-on is már átléptük a szép kerek, számomra "bűvös" számot, úgyhogy jöjjön egy kis köszönetnyilvánitás részemről.

Nem voltak soha nagyratörő vágyaim a bloggal/videózással kapcsolatban, persze örülök nagyon hogy van aki olvas, néz és még talán kommentel is, hiszen mégiscsak ez a legnagyobb elismerés amit blogger kaphat. Nagyon sokáig álomszámnak tűnt az 1000 feliratkozó, aztán egyszercsak átléptük előbb a Facebook oldalon majd Youtube-on is ezt a feliratkozószámot. Nagyon-nagyon örültem neki és mindenképp meg akartam ünnepelni egy kis nyereményjátékkal ezt az egészet meg persze meg is akartam köszönni Nektek hogy itt vagytok!

Szóval nagyon köszönöm mindenkinek aki kattintott rám, feliratkozott vagy akárcsak benézett ide egy kis időre. Az elkövetkezendő pár hétben/hónapban egy picit takarékon fog kotyogni a blog és a videós felület is, mert nem készültem nagyon előre semmivel - 2 videóm és 2 posztom van jelenleg elkészitve, amik ki fognak menni kb másfél hét alatt. Szóval leginkább Instagramon fogok képeket megosztani "a nagy nap" után :) 

De akkor jöjjön a nyereményjáték! Összeállitottam egy kis csomagot amire a blog Facebook oldalán lehet nevezni, a jelentkezésnek egy feltétele van csak, legyél feliratkozva Facebook-on, vagyis nyomj egy lájkot az oldalamra :) az oldalamat pedig itt találod:





A csomag tartalma:

  • Schwarzkopf color expert hajfesték - 4.0 hűvös barna árnyalatban
  • Garnier moisture&comfort fátyolmaszk
  • Montagne jeuness mud pac agyagos arcmaszk
  • Balea unikornis tusfürdő
  • Brush Art blending brush
  • Brush Art beauty blender alapozó szivacs
  • Mexx Energizing Woman parfümminta
  • Burberry Baby touch parfümminta
  • Jil Sanders parfümminta

SOK SIKERT KIVÁNOK MINDENKINEK!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger