2014. szeptember 3., szerda

Nyári kedvencek - 2014 (+VIDEÓ)

Ez a nyár is véget ért de nincs ok siránkozásra, jön az ősz, az új kollekciók a sötétebb színek...waaa én nagyon várom!
Nem sokat sminkeltem a nyáron, alapból csak szempillaspirál és pirosító/bronzosító volt rajtam, ha kicsit többet sikerült aludnom akkor került fel szemhéjpúder és tusvonal is. De bevallom minden egyes alvásra használható percet arra is használtam fel :) De! Eközben sikerült rátalálnom egy remek és pénztárca barát testápolóra - ami így a hűvös idő beköszönte előtt azért nem rossz! Valamit egy régi-új felfedezettem is van - éljen a felhalmozott készletek pusztítása! 

Csapjunk is bele szerintem! Mindegyikről fogok írni pár gondolatot de a videóban hosszasan is kifejtem a dolgokat, melyiket miért/hogyan szeretem.

1. Sleek Oh so special paletta
Igen, ez bizony "ószószpesöl", minden van benne ami egy szép hétköznapi sminkhez kell, sőt még az estihez is. Csodás pigmentált színek, matt és fényes vegyesen, tökéletes szemöldökszín - hát kell ennél több? Igen, még pár Sleek paletta.
2. Astor Skin Match pirosító és bronzosító
Még nyár elején rendeltem őket Iparfümériától és egész nyáron nyúztam is őket rendesen. Mindkettő jól pigmentált, természetes fényű és könnyen eldolgozható árnyalat. A pirosító a 003 Berry brown névre hallgat, és egy fényes lilásrózsaszínt és egy téglás barna árnyalatot tartalmaz. A bronzosító 002 Brunette árnyalat és 4 különböző barnát tartalmaz, melyeket keverve szoktam használni. Csodásak mindketten!
3. Oriflame The One szemhéjtus filc - black
Nem igazán volt még dolgom Oriflame termékekkel de elsőre meggyőztek! Könnyen kezelhető és tartós ez a tusfilc, egész nap hű társam tud maradni.
4. Tony&guy tengeri sós texturáló hajspray
Szerintem ez már volt kedvences poszt szereplője és most nyáron újra felfedeztem magamnak. Tartóssá teszi a hullámaimat úgy hogy közben nem tapasztja össze a hajszálakat és nem is nehezedik el a frizura. Ez nem göndörítő termék szóval egyenes hajon szerintem kell előtte egy kicsit hullámosítani mondjuk csavaróval, de utána hajhab/hajlakk helyett szerintem jobb választás.
5. Balea Urea body lotion
De jó hogy rátaláltam erre a fantasztikus testápolóra! Egy kisebb allergiám volt nyáron, és olvastam hogy az urea tartalmú testápolók jól nyugtatják és hidratálják még az érzékeny bőrt is és adtam neki egy esélyt. Az allergia miatt foltokban száraz volt a bőröm és néhány kiütésem is volt, ezek mind elmúltak a testápoló használatával szerencsére. Megkönnyebbülés volt a viszkető, húzódó bőrömnek - és még az illata is kellemes!

Nálatok mik volt az idei nyár slágertermékei?

Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger