2013. január 8., kedd

Kívánságlista - Catrice Neo Geisha Trend Edition

Régen vártam már ennyire trendkiadást, mint a Catrice Neo Geisha kollekcióját!

A témaválasztás és a termékek kinézete is egyaránt vonzó számomra, mindig is tetszett a gésák visszafogott eleganciája és kifinomultsága. Már ami a sminkeket illeti persze, de azért a ruhák terén is láttam már nagyon tetszetős darabokat.

Már napok óta nézegetem ezt a kollekciót a neten és egyre jobban tetszik, így ez most egy ilyen kívánságlistás poszt lesz, amolyan "bevásárlólista", hogy mik azok amelyeket mindenképp szeretnék majd közelebbről is szemügyre venni.

Első sorban a Lip and cheek colour krémes festékek érdekelnek, két árnyalat különösen tetszik, mégpedig a Madam butterfly (annyira szép korall-pirosnak tűnik) és a Picked cherry blossoms (pink-pink-pink!!! nagyonpink!!!). Tehát lényegében a két sötétebb árnyalatra fáj a fogam, nagyon kíváncsi leszek az állagukra, remélem kellően krémesek lesznek és nem olyanok mint az Essence legutóbbi habos pirosítói. Tudjátok, azok a vizesek...

Aztán ha már Lip and Cheek akkor megnézem milyen lesz ez a szupercuki Lip brush, magyarul ajakecset ami ha elég vékony hegyű lesz simán bevethető tusvonalhoz is. Nagyon szeretem az ecseteket így nem kérdés hogy ha jónak tűnik méretben és kivitelezésben is akkor adok neki egy esélyt hogy élesben is bizonyítson nálam!

A körömlakkokat hogyan is hagyhatnám ki, szeretem a Catrice lakkokat, az egyik kedvencem is közülük való (London's weather forecast). Egy szín fogott meg igazán, de az nagyon, mégpedig a Planet Tokyo zöldes árnyalat. Ilyen színem még tutibiztosan ezerszázalékosan nincsen, még csak hasonló sem!

A mono szemhéjpúderek közül szintén csak egy szín fogott meg, mégpedig a Japaneseye, az az érdekes szürkés/kékes/lilás árnyalat, tuti hogy jól belemászok majd a teszterbe (ha lesz). A zöld színű is érdekesnek tűnik, de valahogy nem tudom elképzelni magamon ezt a harsány árnyalatot. Azért remélem majd látok valakinél sminket vele!

Végül pedig amit még biztosan közelebbről is megnézek majd, az a Path eye liners nevű dolog, ami egy felragasztható szemhéjtus ha jól gondolom. Hát érdekes, nálam a felragasztható körmök sem jöttek be, nincs nagy bizodalmam az ilyen dolgokban.

Nektek mi a kedvencetek a kollekcióból? Várjátok már, vagy egyáltalán nem hozott lázba titeket?

6 megjegyzés:

Elíz írta...

Engem csak a lakkok érdekelnek belőle :)

Anett írta...

Elíz: én is a lakkokat nézem meg elsőként egy kollekcióból :)

Thündérke írta...

Engem az hozna lázba, ha végre Kecskeméten is lehetne kapni a márkát ! :)

Unknown írta...

a patch eye liners és a lakkok engem is érdekelnek :)

Anett írta...

Thündérke: az a baj hogy én is csak Müllerben szoktam vele találkozni, de ha sikerül összefutnom vele esetleg akkor szólok és ha kell valami megpróbálom beszerezni Neked :)

Miu: ez a patch eye liner annyira érdekel már hogy milyen, még sosem próbáltam ilyen felragaszthatós izéket, kivéve a körömre, de azt inkább hagyjuk...

Flóra írta...

A korall-piros gyönyörű pirosítót nekem már sikerült beszereznem, szerintem nem csalódnál benne. Egyébként kapható lesz ez a TE nálunk? Annyi mindent hallottam, hogy inkább megvettem külföldön a biztonság kedvéért. :((
/kekflamingo.blogspot.hu/

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger