2019. szeptember 19., csütörtök

Back to work outfit variációk - egy nadrág, több stílusban


Sziasztok! Amióta az eszemet tudom, imádtam öltözködni! Többek között ezért is vártam mindig az iskolakezdést, mert akkor általában gardróbot is frissítettünk, nem csak iskolatáskát. Azóta persze eltelt jó pár év, de én ezen a téren nem sokat változtam. Talán csak annyit, hogy igyekszem tudatosabban megválogatni a ruhadarabjaim, és olyanokba befektetni, amit többször, többféleképpen lehet viselni. Nekem idén újra lesz "tanévkezdés", ami azt jelenti, visszatérek a munka világába, és az anyukás, kényelmes szetteket felváltják a kicsit elegánsabb, nőiesebb darabok. Ehhez hoztam most nektek néhány jól variálható outfit inspirációt.


Az irodai öltözködésemről


Tudom, ahány iroda, annyi szokás, és persze nem a ruha teszi az embert és nem is ezen múlik a munkánk minősége, én mégis szeretek odafigyelni arra, hogy alkalomhoz illően öltözködjek a munkahelyemen. Egy teljesen átlagos irodai környezetet képzeljetek el, open-office módban többen ülünk egy irodahelyiségben, gyakran jövök-megyek megbeszélésekre, vagy épp csak a teakonyhába, tehát azért elég sok emberrel találkozom is a nap folyamán bent. Nálunk nincs kőkemény dresscode, de szerencsére a flipflop papucsot mindenki hanyagolja odabent, leginkább a laza - elegáns - sportos stílusok és ezek keveredése a jellemző. Be kell hogy valljam, az idei munkakezdésnél én is egy kicsit lazítani fogok az évekkel ezelőtti öltözködési stílusomon, míg akkoriban a magassarkú és a szoknya szerves elemei voltak a ruhatáramnak, ma már egyrészt távol áll tőlem ez a stílus (magas sarkúban újra kell tanulnom járni) és praktikus szempontok miatt is a könnyedebb, csak felkapom és rohanhatunk öltözeteket kedvelem. Ezért is tartom fontosnak, hogy jól átgondoltan válasszunk alapdarabokat a gardróbunkba, amiket aztán többféle stílusban, számtalan élethelyzetben és akár több évszakban is bevethetünk. 

Én most egy nadrágot választottam alapdarabként, amit más ruhadarabokkal kombinálva viselhetek "hagyományos" csinos irodai szettként, vagy egy lazább, fiatalosabb összeállításban de akár sportos verzióban is. A nadrág szabását tekintve hasonlít az idén nagyon divatos palazzo formára, de kicsit komolyabb kinézetet kölcsönöz neki az élére vasalt forma és a zsebek. Nekem nagy kedvencem volt nyáron a bőszárú nadrág, ami még évekkel ezelőtt került a ruhatáramba, így fokozottan örültem hogy visszatért ez a trend. Szerintem ez a fazon mindenkinek jól áll, hiszen magas derekú, nem feszül rá a combokra sem, jól szellőzik még a melegebb időben is. Anyagát tekintve tavaszi/őszi szerintem, nagyon jó tartása van, és szinte nem is kell vasalni, csodásan áll az éle anélkül is!
A nadrágot a  Beauty in the Box webáruháztól kaptam, ahol sok ehhez hasonló szuper alapdarabbal találkozhattok, amit aztán kedvetekre kombinálhattok az aktuális évszaknak vagy eseménynek megfelelően. Én most csak a konzervatívabb, iroda-kompatibilis részlegen nézelődtem, de sokféle stílusban lehet náluk válogatni. A szállítás (és a visszaküldés is) zökkenőmentes és gyors volt, ráadásul 10.000 Ft felett országon belül ingyenes is! De akkor most lássuk, én hogyan variáltam a basic sötétkék nadrágomat!


Az abszolút irodakompatibilis



A nadrághoz elsőként egy csinos, virágmintás blúzt választottam szintén a Beauty in the Box webáruház kínálatából, amit extrább napokon blézerrel még formálisabbá tehetek, lazább napokon pedig egy kötött pulcsival tovább lágyíthatok. Ősszel sem kell lemondani a virágmintáról, csak az évszaknak megfelelő szín összeállításban kell választani, nekem ez a bordós-lilás kombináció nagy kedvencem lesz idén. Ezeken a képen pont jól látszik, hogy mit szeretek ebben a nadrágban különösen! Azt, hogy tud úgy kinézni, mintha szoknya lenne, szerintem  alapdarab! Ehhez a klasszikus összeállításhoz egy magas sarkú szandált választottam, szerintem ezzel a legcsinosabb, heti egy "magassarkú napot" be fogok iktatni szerintem!

Cipő: Deichmann
Óra: Michael Kors - Sophie


Ezeken a képen pont jól látszik, hogy mit szeretek ebben a nadrágban különösen! Hogy tud úgy kinézni, mintha szoknya lenne, szerintem szupercsinos darab!





A laza ámde nőies


Nagyon sokáig ellenálltam a vállmutogatós trendnek, egyrészt úgy éreztem öreg vagyok én már ehhez, másrészt általában felkötve hordom a hajam (aka: mamikonty), és így túl meztelennek éreztem magam felülről ha kint volt a vállam. De ugye a munkában nem lesznek velem a gyerekek, így nyugodtan hordhatom újra sűrűbben kiengedve a hajam! Tehát megnyílt az út ezek előtt a nagyon csinos, fiatalos és trendi felsőrészek előtt! Szerintem sikerült ebből is egy nagyon szolid darabot kifognom, ez a tört fehér árnyalat a maga egyszerűségével visz egy kis könnyed bájt az amúgy elegáns és visszafogott nadrág mellé. Ehhez a szetthez egy telitalpú, pasztell rózsaszín szandált választottam, de egy törpesarkú zárt cipővel is el tudom képzelni.

Felső: Háda 
Cipő: Deichmann
Óra: Michael Kors - Sophie

Mivel a nadrág elég bő fazon, így csípőtől lefelé nem feszül rá a testre, így amellett hogy ápol és eltakar, még kényelmes is.



A laza, sportos - jeansday alternatíva


Nem tagadom, ez a kedvenc összeállításom a három közül, és szerintem szuper, hogy egy ilyen elegánsabb nadrágot simán lehet hordani manapság sportos outfit részeként is. Nekem nagyon tetszik, ahogy ez a rövid fazonú, mintás póló feldobja az egyszínű nadrágot, ha ilyen szettben gondolkodtok, akkor én mindenképp valami színes, mintás felsőrészt ajánlok hozzá, remekül kiegészítik egymást. Ehhez a szetthez egy lapos talpú cipőt választottam, ami az idei ősz kedvence lesz nálam, mert nemcsak kényelmes, de imádom a színét is, és hogy van egy kis fémes fénye is.

 Felső: C&A
Cipő: Keresztúri piac
Óra: Michael Kors - Sophie

Ezt a szettet el tudom képzelni hosszú ujjú, póló fazonú felsővel is a hidegebb napokon.



Remélem tudtam egy kis segítséget nyújtani Nektek ahhoz, hogy egy egyszerűbb alapdarabot hogyan lehet többféleképpen hasznosítani a ruhatárunkban. A módszer természetesen működik szoknyával, egybe ruhával, sőt szerintem bármilyen alapdarabbal, hiszen egy szép kötött kardigánt is többféle összeállításban el tudnék képzelni. Ha van kedvetek írjátok meg hozzászólásban, Ti milyen irodai outfitet viseltek szívesen, illetve ebből a háromból melyik tetszik leginkább!

Készültem egy videóval is a témában, itt tudjátok megnézni:



Mit viselsz szívesen az irodában?
Anett




* a bejegyzésben bemutatott nadrágot és virágos blúzt a Beauty in the Box webáruháztól kaptam



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger