2015. május 26., kedd

Freeman arcmaszkok | Teszt

Újabb 10 perces "home wellness" kellékeket próbáltam ki, az arcmaszkok nálam továbbra is tuti befutók!
A Freeman arcmaszkjait már régóta nézegettem és mikor megláttam hogy szuper akcióban szerepelnek az Iparfümérián, akkor gyorsan választottam is egyet közülük a második pedig ajándékba járt hozzá! A választottam a goji bogyós volt egyébként, mert kíváncsi voltam rá milyen is a goji bogyó, ugyanis még nem volt szerencsém hozzá. 
Freeman hydration mask - Goji berry
Ez volt tehát az én választottam, egy hidratáló maszki. Az én arcbőröm egyébként a normál/vegyes kategóriába sorolható, a T-zónám zsírosodásra hajlamos más területeken viszont inkább szárazabbnak érzem. Persze ráncaim is vannak már - nem tagadom - igy ezeknek is jót tesz egy kis extra hidratálás. Ezt a maszkot a stresszes, dehidratált bőrre találták ki, a kamillakivonatnak köszönhetően nyugtatja a bőrt, a goji bogyó pedig antioxidáló hatású. A kettő együttes hatásának köszönhetően lesz lágy és hidratált az arcbőr. 

Nos, nekem vegyesek az érzéseim vele kapcsolatban. Az állaga nagyon jó, zselés, könnyű eloszlatni és ez a tasak szerintem 3 alkalomra is elég. Csak kentem, kentem és kentem de még mindig volt a tasakban, ezért megálltam a felénél, kár lenne elpazarolni egyetlen alkalomra az egészet! Érzetre hűsitő, később viszont a szemem alatt elkezdte csípni a bőrt és egy kicsit a szemem is irritálta. Lehet az én hibám mert túl közel kentem a szememhez, de nem volt kellemes. A hidratáló hatását átlagosnak mondanám és a goji bogyó illata sem valami extra, nekem a meggyre hajaz leginkább. 

Szóval nálam 5/3 ez a termék.


Freeman mint and lemon clay mask
Amit pedig ajándékba kaptam a választott maszk mellé az egy agyagos arcmaszk mentával és citrommal, ami zsíros bőrre ajánlott. Kicsit szkeptikus vagyok az agyagos maszkok iránt mert nekem már megvan a kedvencem belőle, eddig semmi nem ért a közelébe annak. Viszont ez a maszk fantasztikus volt!

Természetesen ez a tasak is több alkalomra elég, ennél már nem voltam olyan balga hogy kentem, kentem... Egy sűrűbb állagú termékről van szó, (ami egyébként lemosható típus) nekem ezért kényelmesebb volt ecsettel felkenni, szebben és egyenletesebben tudtam igy eloszlatni az arcomon. Zöld színű és kibontáskor is a mentát éreztem rajta elsőként. De a hatása a legfontosabb, Csodás sima és friss bőr marad utána, eltűnik a fényes zsír réteg, arcradír nélkül is tisztának érzem a bőröm.

Nálam ez a termék 5/5

Egyébként a Freeman maszkokról elmondható hogy nagyon jó áron kaphatóak, mivel van belőlük sima tubusos változat is ezért gazdaságos. De ha csak próbaképpen szeretnétek egyre beruházni az is megéri, mert ezek a tasakok is több alkalomra elegendőek.

Ti próbáltatok már Freeman maszkokat? Melyik a kedvencetek?

1 megjegyzés:

Nikolett Gyaraki írta...

Én egy tubusos verziót használok, a csokoládé és eper méregtelenítő arcmaszkot. Kellemes, de semmi extra. :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger